Jumaat, 16 Disember 2011

Sebelum baca Diam-diam jatuh cinta

Kisah ini adalah kisah yang aku karang sendiri dengan bahasa dan gaya penulisan aku sendiri.Ia memang ade kaitan dengan yang hidup dan dan telah meninggal dunia.Al-Fatihah kepada arwah adik kesayang yang kembali mengadap Ilahi pada 15 Oktober 2009 dan al-Fatihah kepada arwah ibu tercinta tunang tersayang yang kembali mengadap Ilahi pada 19 November 2008.Semoga roh mereka dicucuri rahmatMu ya Allah.

Kebanyakan kisah ini adalah hampir sama dengan kisah hidupku sepanjng berada di kolej dan universiti.kecuali tentang Arrif Firrdaus yang aku ubah wataknya agar die menjadi hero dalam kisahku.Bukan orang lain.hanya kisah antara aku dan dia.

Baca laha dari part 1 hingga yang terakhir.Jam menunjukkan pukul 4.04 pagi.Aku perlu menunaikan janjiku dengan penciptaKu..Salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan