Isnin, 12 Disember 2011

Hati.. Aku x bisa menipu..

Ahad, 11.12.11

Aku..
Kerana dirimu, aku tersenyum kembali...
Untukku, apa pun akan kau lakukan..

Mimpiku,anganku,impianku,destinasiku kini hanyalah kamu..
Esok kan sentiasa menyinar terang dan damai seperti hati kita..
Nyalakan cintaku di hatimu,sayangku.. Kamulah anugerah..
Yang terindah pernah aku miliki...
Inginku khabarkan pada segenap dunia..Kau milikku...
Namamu yang teratas di jiwa rapuhku sayang..
Tak mungkin kan hadir rasa ini tanpa kejujuran,kepercayaan dan kesetiaan..
Aku akan pertahankan selama mana nyawaku tergadai di jasadku.
Impian cinta kita akan ku ubah menjadi realiti..
Mohon doa dengan Allah..Agar Dia lindungi aku dan kamu...
Untuk selama-lamanya...

Fajar yang menyinar x mungkin seindah rasa di hati kini tanpa izin Allah..
Iringkanlah cinta kita dengan rasa penuh syukur pada Allah..
Renungilah kembali fitrah kejadian kita,sayang..
Dalam kesyukuran,rendahkanlah diri mengadap Illahi..
Agar keredhaan dan keberkatan dilimpahkan buat kita dan cinta kita..
Usah kau ragukan sekeping hati ini,kerana hanya Allah yang tahu apa yang terbaik buat kita..
Sayang..izinkan selamanya namamu disematkan dalam hatiku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan