Jumaat, 16 Disember 2011

Diam-diam Jatuh Cinta Part 8

"Awak,kenapa ni sayang?" Firr mengangkat wajahku agar mata kami bertentangan.Air mataku berderai.
"Abang,terima kasih kerana setia dengan saya hingga ke saat ini."Aku hilang dalam esakan.
"Awak,x perlu ucapan itu semua.Bukan sayang yang mintak abang buat semua ni.Ianya lahir dari hati.Dari saat pertama kali abang lihat sayang,abang tahu,ada sesuatu pada sayang yang buat abang jatuh cinta."
"Abang,Aina berjanji abanglah suami paling bahagia di dunia ini.Izinkan saya selamanya menjaga hati abang.Biarkan selamanya saya mendiami hati abang.Jangan pernah abang terfikir saya akan tinggalkan abang kerana mati hidup semula,saya xkan lakukan itu"
"Sayang,darah yang mengalir dalam diri abang,adalah darah sayang.Sayang jangan berjauhan dari abang.Terima kasih kerana sudi menjadi ibu buat anak abang yang bakal lahir."
"Saya sayangkan abang..dunia akhirat.Lillahita'ala."
"Abang juga sayangkan sayang..Lillahita'ala..."

Dan zuriat itu menjadi penyambung ikatan cinta suci Aina dan Arrif Firrdaus... Firhanis Afifah binti Arriff Firrdaus Najmi.Bukti kewujudan cinta suci 2 insan.Semoga dipermudahkan segalanya.Amin ya rabbal 'alamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan