Sabtu, 28 Januari 2012

Perkembangan terbaru..

Selepas 3 kali wat rawatan kat LWM, mmg byk perubahan berlaku. Berat pun semakin berkurang. Sehingga ke saat ini, pengurangan sudah melebihi 20 cm seluruh badan. Alhamdulillah. Tak kisah la abis berpuluh ribu pun,asalkan xkan ade lagi yang memandang aku seperti manusia yang tak ade sebab nak hidup.

Walaupun aku macam ni,aku xpenah nak mainkan perasaan sape2.Aku pun x ade sebab nak amek berat perasaan orang yang x bersangkutan dengan hidup aku.Macam seseorang yang aku penah kenal 8 tahun dulu. Pendek kata.. KACANG LUPAKAN KULIT.makin lama kulit makin buruk..last2 kering dan dibuang macam tu je.. uwekkkk!!!!!

Sudahla..penat sangat dengan percaturan hidup. Hanya dengan doa dan harapan agar aku kembali menjadi seperti 9 tahun dahulu,insya Allah aku akan pastikan hasrat semua mereka yang menyayangi aku tercapai.Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan