Sabtu, 28 Januari 2012

Aku dilahirkan sebagai seorang yang hebat!!

Bukan hebat sebab bijaksana sebab aku x pandai pun. orang lain ramai lagi yang pandai
Bukan jugak sebab aku kaya sebab ramai lagi yang kaya dari aku dan ramai jugak yang lebih sederhana dr aku.
Bukan aku hebat sebab aku cantik.Sebabnya berjuta lagi manusia lagi cantik dr aku.

Aku kata aku hebat sebab aku mmg dilahirkan untuk jadi hebat dan juara dari orang lain. Aku berharap anak2 aku nanti akan jadi hebat jugak. Kalau tidak mengikut jejak mamanya,ikutlah jejak abahnya. Lembut tapi penuh ketegasan.

Apa awk cakap???ooo...tu ke..x ade lah..manusia yang tak berguna jarang beri tekanan dalam hidup aku.Sape???Maksud awk sape yang x berguna tu ke>ooo..senang je.manusia yang suka menyusahkan aku dengan segala kerja2 nya.tu keje ko tapi aku kena buat..hahaha...tu x berguna la namanya...

minggu depan dah kembali mengajar..adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan