Sabtu, 28 Januari 2012

Itu juga keluargaku,,,

Akhirnya, selepas 2 bulan jadi tunangan orang,dapat jugak aku bertandang ke rumah keluarga tunangku.. Owh...macam ni rupanya bila ade 2 keluarga nanti ye...seronok..meriah sangat. Bakal kakak ipar pun pandai masak.. Siap masakkan aku siakap 3 rasa.. Mujur aku sempat  copy n paste resipi die dalam otak aku. Memandangkan tunang mmg suka makan,jadi kena la menuntut..Hehe..seronok rupanya berkeluarga besar ni.

Panggilan aku??ooo...huhu...mok de..dalam famly aku mmg x penah ade panggilan tu..nanti kalau adik kawen,anak die panggil mak long la kat aku..huhu.. ngape gatal sangat ni..gatal sangat ke nak kawen.huhuhuh..saje je nak berangan.. :)


Bila lagi nak ketemu...tunggu la sudah sah menjadi isteri nanti..mesti akan selalu ke sana,...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan