Rabu, 23 November 2011

Jangan Berlagak Bijak

Mood : Lebih kepada santai.
Perasaan : Teruja
Emosi : Sikit pun x terganggu

Aku sebenarnya dah lupa tentang dia.Abeh segala nombor tepon mak bapak adik dgn wanita kononnya "tunang" dia aku buang.Tapi agaknya dia kot yang susah nk lupa.Pada yang berkenaan tu,x perlulah nak sakit hati,dengki mendengki,hasad menghasad,iri-mengiri pada takdir aku.

Aku x lupa ayat skeptikal itu. "Ada jugak yang nak kat awak." Alhamdulillah.Mmg ada seseorang yang berkali-kali ganda lebih istimewa dan terindah yang Allah kurniakan.Hikmah sebuah taubat,istiharah dan kembali ke pangkuan jalan.Alhamdulillah.

Dalam aku ingat dia xkan ganggu hidup aku yang sedang berbunga keharuman dengan cinta pada Allah dan manusia berjasa dalam hidupku,tiba2 dia nak hinggap sekejap dlm hidup aku.Mungkin tahu diri tidak ada dahan lagi untuk menumpang,jadi bertenggek je la ye.Astaghfirullah..kali ini pandai nak buat hipotesis tentang pakaian pulak. Katanya..

"Tp knpe lelaki x pkai bju mlyu..Nampak dari awl2 mcm x serasi"..sekali baca mmg menyirap tapi alhamdulillah.Istighfar..istighfar...

Ikhlas buat tunang..
Semakin hari semakin banyak yang saya belajar tentang diri awak....
Semakin hari semakin mekar kesetiaan buat awak....
Semakin hari semakin indah kenangan tercipta....
Semakin hari semakin dekat diri dengan Allah.....
Semakin hari semakin banyak nasihat awk pada sy untuk mendekatkan diri pada Pencipta..
Semakin hari semuanya semakin indah... Terima kasih ye awak....

HANYA KESETIAAN DAN KEJUJURAN PENAWAR BUAT SEMUA KERESAHAN.DENGAN IZIN ALLAH..INSYA ALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan