Isnin, 27 Februari 2012

Katak Oh Mengkarung

11.58 pm 
"Jangan lupa ye awk.Minggu ni banyak menda kita nak selesaikan.Banyak nak gi tempah..banyak jugak nak beli."

................talian terputus lagi.Owh..kredit dah abis.

12.30 am..
Mata semakin romantik dan akhir zzzzzzzzzzzzzzzzzz...............

1.25 am..
"NANI.....NANI.......BANGUNLAH...."serentak dengan bunyik tok..tok..tok..

1.35 am
"Apehal????"
"Nani,ade katak dalam bilik aku..katak ong gedek gedek..."
"Kepala hotak kau ong gedek gedek...Aku mengantuk la..." 
"Nani...buang la sat...Tadi aku teman hang gi bilik air"
" Eiiiiiiiiiiiiiiii...ok..ok.."

Dia amik penyapu n penyodok..
Aku pun dengan penuh manja menguis katak itu masuk dalam penyodok dan letak kat bilik air..

"Malam ni,ko tido dalam hotel ni ye cik katak"



Aku pun kembali ke bilik.

"Masya Allah,aku tadi gi dodoikan katak kat dalam bilik air.Apehal ade mengkarung plak dalam bilik aku ni...Ade orang nak meminang ke???? Ahhh..lantak kau la..aku nak keje esok.Esok petang je la aku setel ngan ko ye mengkarung." 




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan