Ahad, 30 Oktober 2011

Selamat Datang Ke Dunia

28 November 2011...pukul 4 lebih..lahir seorang lagi umat Nabi Muhammad ke dunia ini.Terpegun melihat keindahan dan kecomelan ciptaan Allah,aku x lepas pandang walau sikit pun ke baby ini.Baby ini lebih menarik hati aku dari mak die.Uwaaa...kakakaka... Sebelum dilahirkan,aku salu menyebut2 nama "Zafran".Sedapnya nama itu.Maksudnya wangian syurga..aduhai.Dan setelah dilahirkan,akhirnya diberikan nama Wan Mohd Zafran bin Wan Mohd Fitri..Berjaya.Huhu..pasni aku kena pikir name untuk anak aku pulak coz this name was taken.hehehe..so,some of the precious moments wif this cute sofy baby was recorded as below.

Still having a very nice dream..

Mak,be patient k.Insya Allah.becoming,,,

I felt like I'm holding a little angel of mine..

Zafran,u must grow up as a soleh boy k.

Muah..muah

There u go.2 days only n u can open ur eyes.What a strong baby..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan