Isnin, 3 Oktober 2011

Ciri wanita idamannya ada 2 sahaja..

1) agama..
sy lelaki akan pegang tanggungjawab sebagai ketua keluarga. dan ketua keluarga ini,mesti seorang yang boleh diharapkan,boleh memimpin keluarganya,matang,dan berilmu. pd isteri pula,perlu beragama dengan manjaga solat 5 waktu,puasa,menjaga kehormatannya,dan dsb.

----> Pernah aku tersesat namun kini aku sudah kembali ke pangkal jalan.Apa yang melanda aku,menginsafkan aku.Kerana itulah aku perlukan pemimpin padaku agar bertambah keimanan ini. Cinta kerana Allah.


2) setia.
sy paling tak suka ppn yang tak setia.kesetiaan ini penting,apabila,apa juga masalah @cabaran dalam alam rumah tangga,dia tetap setia dengan suaminya.. janganlah dengan cabaran hanya remeh temeh,dia mula berpaling tadah..sy tak suka..setia bagi saya amat penting,dn sangat penting..

----> Ceritanya,aku sedang belajar untuk setia... Apabila dia mencintai dengan seadanya, hanya kesetiaan sebagai galang gantinya.

Dan katanya jugak "kadang2 yang hadapan mata kita,itulah yang paling terbaik"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan