Selasa, 20 September 2011

Kesian anak kecil itu....

Mase aku amik die,manja sangat. Suke org pegang die. Ke hulu ke hilir. Masa dalam kete pun,suke orang sentuh2 die.x reti dok diam..bile marah2 kat die,die wat x tau je.

Makan dah la memilih.nak berhidang...manja die ye...itu 2 minggu lepas..20 minit tadi,die dah lemah sangat.mulut die dah kebiruan pun.die dah terbaring tapi suara manja die tetap ade cuma dah x sekuat semalam..semalam aku bawak die teman aku mase basuh kete..melompat sana sini sampai termasuk dalam baldi ad air tu..ish..nakal..

Rasenye esok mesti die dah pejam mata untuk selama2nya..kesian kat die.bagi makan ubat tapi x sembuh jugak.Takkan dia tahu aku pun tengah sedih..sekurang2nya bertahan la hingga 3-4 bulan lagi...aku dah x ade anak kucing kecik.Kalau dah sampai mase die,semoga Allah lindungi die.Kesian anka kucing kecil itu :"(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan