Isnin, 26 September 2011

Cinta Tak Kenal Siapa.

"Tidak salah rasanya
Andai kumemuja

Manis di wajahmu
Kerna hati ini dah tertawan


Cinta tak kenal siapa
Hadir tanpa dipaksa
Walau berkecai badan melepaskanmu
Aku rela berputih tulang"


Sesungguhnya rahmat dan hidayah itu tidak hanya untuk hamba Allah yang tidak pernah melakukan dosa tetapi juga untuk insan hina penuh dosa seperti aku juga. Aku sudah bersedia menerima segala qada' dan qadarMu ya Allah. Bimbinglah aku menjadi seorang kekasih yang dekat denganMu ya Allah. Biarlah pandangan ke wajah itu sentiasa membuatkan aku rasa ingin bersujud padaMu. Apa pun ketentuanMu,aku kini redha menerimanya ya Allah.Dan seandainya benar dia yang Kau titipkan buat meluruskan rusukku ini,kau tetapkanlah hati kami agar tiada noda dalam perhubungan ini.Aku bertaubat padamu ya Allah..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan