Ahad, 19 April 2009

More tag from me...

Naper orang suker tag2 yer..tak tau la..takpela..aku jawab jer yer

1.Bekas kekasih aku adalah :
:: kenangan silam mengusik jiwa tak perlu dikenangkan....

2.Aku sedang mendengar :
:: bunyik CPU pc lam library ni..macam bunyik tikus..emm..hamster???errkkk...

3.Mungkin aku patut :
:: balik bilik sekarang dan study organometallic chem...ooo..exam telecom kat aner yer...aduh..malasnyer aku nak cekk..

4.Aku suka :
:: gigit kuku...fevered betulll!!!!

5.Sahabat-sahabat baik aku :
:: eemmm...ooo..ader...emm..aaaa....eee...ooo...eemmmm....

6.Aku tak paham :
:: nape kalau dah suker kat seseorang tapi lidah kelu nak luahkan???nape..nape dan nape???

7.Aku kehilangan :
:: duit 5 sen..aku tersapu duit tu sekali daaa...sori yer 5 sen

8.Ramai yang berkata :
:: nani,tolong la kemas bilik ko ni..Aini la especially...huhu..tanpa mahu mengakui bahawa bilik beliau...Tuhan saja yang tahu

9.Makna nama aku :
:: CAHAYA MATA KESAYANGANKU..yang ni aku suker..thanks mak..abah

10.Cinta itu adalah:
:: buah oren...masam kalau tersalah pilih n beli yang murah...manis kalau beli yang mahal sikit n pandai pilih....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: kol aku dan bertanyakan nape aku kol dier tadi..padahal krdit aku expired..KAH KAH KAH..abang ngigau yek malam tadi..takpe...aku paham...

12.Aku akan cuba :
:: langkah mayat ko..ape ingat aku takut..gulp..memang takut pown

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: sebuah tempat bernama SELAMA di dalam Malaysia

14.Telefon bimbit aku :
:: keypad dah pecah2...

15.Bila aku terjaga dari tidur :
:: terus tengok nset, bilang berapa miskol aku dapat..

16.Aku paling meluat apabila :
:: ingat semua kenangan masa awal kenal cinta dulu..macam b#8% siottt....

17.Pesta/Parti adalah :
:: mak wat doa selamat sebab anak dier dapat result cemerlang...cayang mak abah...

18.Haiwan yang paling comel yang aku pernah temui ialah :
:: Stokin....adk aku bagi nama kucing tu stoking..muka macam stoking..kiut giler..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi aku ialah :
:: 1 hari - 12 tahun,,,,

20.Hari ini :
:: hari sabtu...

21.Malam ini aku akan :
:: abihkan study organometallic n gayut ngan abang 5-6 jam lagik...

22.Esok pula aku akan :
:: basuh seme cawan aku guna pagi semalam

23.Aku betul2 inginkan :
:: dapat A untuk kimia organic...pliz help me....ni je yang memang aku target

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: ooo..ader lesung pipit..cacat upenyer aku ni..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: beli n belah kat mydin coz murah.. arked permainan??/kat taman U ader 1 kedai CD jual game murah..beshhhh

26.Makanan Barat atau Jepun :
:: kureng...masak tempoyak ikan patin mak aku lagi sedap

27.Bilik yang terang atau gelap :
:: kalau terang lampu terpasang..kalau gelap lampu tertutup...

28.Makanan segera adalah :
:: ermmm...megi yang Aini salu bagi kat aku tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan