Ahad, 3 April 2011

Aku teramat stress.

Kenapa?
1. kerja.ini mslh ak.ak x tau camne nk urus keje dgn baik.ak x tau nk luahkn mcm mn
2. pikir ttg pljr...mcm mn nk minimumkn bil yg ggl.ak tkt if x brbh mjd lbh baik.
3.abang.sedih,marah,benci.dia cuma tau keje..keje..keje...ATM pn 1.buang pegwai yg berkhdmt dh lm,pe kejadahnya.
4. ak x ad khdpn norml.ak x tau mcm mn nk normalkn diri ak
5.kerap terganggu kesihatan.darah tinggi pun ader sejk jd cikgu
6.ad beberapa student yg klu blh ak mmg x nk tgk.mlah xnk dgar pon namenyer.sebab kpla ak akn berdenyut lg lju dr biase sklipun terimbas muka dorg kt otk aku.
7.beberapa manusia yg dh dewasa.dia salu wat ak rs mcm terpinggir.ak tau dorg kuat ngata aku kt blkg.ak ad prsn.tunggu x lm lg.ms tu ak xnk lg jd bodoh sebab terlalu menjaga hati n perasaan org sampai hati n perasaan sendiri terluka..
8. Kepala aku...bila stres terus sakit.x stres pn sakit.skrg tgh sakit.ap msalhny ni..tlongla
9.rindu kt mak abah,dan adik-adik.adik dh lm x blik..dik mat pun dh lm tiada.ada org lain lebih sepi n sedih dari aku?sila kongsikan bersama :'(
10.esok isnin..mmg plg stres

Tiada ulasan:

Catat Ulasan