Ahad, 8 November 2009

Bahagianya Hidup

Alhamdulillah.Leganya dapat bernafas seperti biasa.Exam Statistic dah lepas.Tinggal nak anta Projek Sarjana Muda (PSM) je. Dah la aku present PSM lambat seminggu.Memang takut sangat tak cukup masa nak study untuk exam n presentation.

Sepatutnya Dr Dayang n Prof Rio nilai aku.Tapi,adatla.Present lambat dari orang jadi terima je sape2 yang disuruh nilai aku.u noe wut? huhuhu..En Razak n En Shah yang nilai.Hehehe.Sian En Razak.Menguap je masa aku bentang.Paling lawak,En Shah kata "inilah kali pertama saya tengok laman web ada carta alir" hehe.Kat mana aku nak sorok muka yer.Tin biskut ade tak?Tapi tahan je la.Emm..En. Razak puji penulisan aku.Tapi aku sebenarnya pening.Macam mana nak cut supaya PSM aku 100 pages below.

Hari ni,aku nak selesaikan semua urusan sebelum aku balik Pahang 12/11/2009 ni.Aku nak pulangkan buku PSZ yang dah 2 bulan dlm simpanan aku.Aku nak pulangkan novel n buku rujukan kimia fatimah n aku nak gi Tmn U nak print n jilid PSM.

Dah la 1 set PSM aku 141 pages seme sekali.Ada 4 set kena buat.Jadi semenye 564 pages. Huh ..Memang tebal bapak la.. Laser print seme sekali dah RM62.50. Habih murah la tu. Belum kira jilid lagi tu.1 set jilid RM16.Ada 4 set dah RM64. Aku abih nak dekat RM150 hari ni.Mane nak kopak duit lagi yer.... Nak topup pun tak ader duit.Sape leh tolong topup kan aku?Tak payah banyak2.RM30 je dah cukup.hahahaha...

Sebagai persediaan menjelang percutian yang merelaxkan, aku telah mengopi a lot of muvi from dayana.Melayu,Korea,Jepun,Ompuih,Hindustan je tak de. Hahahaha.... Happy Holiday Naniey...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan