Isnin, 28 September 2009

*7 Raw Facts About Me:

1. Tak abih2 belajar lagi..kawan seme dah konvo...
2. Dah pandai guna Joomla! walaupun dulu aku penah berazam tak nak wat web guna Joomla atau CMS yg lain
3.
Anak kesayangan abah...
4. Baru sampai dari Pahang, terus online untuk bukak blog kegemaran aku...
5. Aku berjaya menunaikan puasa 6 buat pertama kali dalam hidup aku tahun ni...
6. Boleh cakap bahasa kedah,sarawak n terengganu sikit2 disamping bahasa arab yang tunggang langgang
7. Baru kehilangan adik yang manja dan dikasihi 15 Oktober lepas .. :'(

*7 Situations That Scare Me :

1. Jumpa ular..confirm tak tau nak buat ape..
2. dapat online..especially dalam bilik.mesti lupa nak wat keje...
3. ditinggalkan lagi..tak sanggup..cukuplah sekali..
4. takut tak sempat siapkan PSM
5. takut kena extend lagi
6. peristiwa sedih lagi menyayat hati...melihat adik terbaring kaku dengan wajah pucat lesu.
:'( :'( :'(
7. takut kehilangan lagi..


*7 Things I Say Frequently :

1. Pe jadahnya..
2. Nak mampus ke?
3. Sengal betul la kambing ni - ni khusus untuk yang tak reti bagi signal masa nak masuk simpang n suke masuk depan keta aku tiba-tiba..
4. Yang lepa ni tergedik2 macam kera luku pasai pa.. - khas buat pompuan yang aku tengok2 kadang2 tergedik2 bila jalan depan jantan. Awat kalau jalan lek lok buleh mampuih ka. Tak patut..
5.tatau
6. tatau
7. tatau

*7 Most Valuable and Sentimental Things of Me :

1. Nset Nokia 6680 milik arwah adik kesayangan.
2. Gelang arwah yang aku jumpa dalam kereta
3. Spongebob yang aku hadiahkan buat arwah ada dalam bilik aku sekarang ni..
4. Gambar aku dan adik yana yang arwah adik capture dalam nset dier..sedihnyer tengok..
5. Cincin pemberian buah hati pengarang jantung..
6.Lovebird keychain gambar mangga untuk aku dan kunci untuk die.die ada kunci untuk buka mangga dalam hati ini
7. Semua gambar arwah adik sejak dier kecil hingga die meninggal.aku akan simpan elok2.

*7 First Time In My Life :

1. Pertama kali ditinggalkan oleh insan yang teramat aku sayangi 15 oktober 2009
2. Aku berteleku lama di pusara arwah adik. Aku dulu takut sangat nak jejak kaki ke kubur
3. Eksiden tahun 2007, odw balik dari shah alam ke JB anta kawan
4. Naik Mercedes 4 jam je dari JB sampai Mempaga.
5. Aku dengar mak aku merayu " Anak aku dah tak ada..anak aku..."
6. SEMUA sedara mara aku berkumpul dalam satu rumah baik dari pahang atau kedah
7. Menjadi milik insan yang ikhlas menyintai diri serba kekurangan ini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan