Sabtu, 7 April 2012

Seminggu yang panjang....

Dalam tahun ni,belum pernah sekali pun aku berpeluang outstation..Akhirnya,dapat jugak aku  keluar dari bahang tekanan kerja yang menghimpit.

Buat mereka yg pk cikgu ni kalau kn bwk budak gi luar,die seronok sangat sebab x payah mengajar,jawapan aku senang je..KEPALA HOTAK KAU!!!!!!!!!.....
Aku dah tinggal keje secukupnye untuk pelajar aku. Tu pun ade yang x buat. Tapi xpe..tunggu la minggu depan.. Kan dah salu gtau,bila sakit je hati saye,maka sakitla jugak korang.

Ke mana aku pergi? Aku memencilkan diri di JB..bukan johor baru tapi janda baik..jauh dari bisingnyer ank2 murid,jauh dari ragam cikgu cikgi..tapi aku x pergi tangan kosong..aku bawak 17 orang pelajar dan sejumlah buku untuk ditanda.

Kempori Pengakap Daerah Bentong tahun 2012 bermula 3 - 6 april jadi selama tu jugak aku bertapa di sini. Segala penat lelah,sakit dan derita berbaloi sangat2...kenapa...saksikanlah...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan