Jumaat, 19 Ogos 2011

Tragedi 19 Ramadan

Dalam keghairahan kitorang sekuarga menyambut kedatangan syawal,tak sangka akan berlaku jugak tragedi Ramadan yang melucukan walaupun menyedihkan..

Tahun ni abah kata nak sambut Syawal n sambut bakal menantu sekali,jadi die nak cat rumah.Abih 1 umah die cat.Nak dijadikan cerita abah angkat ape tah tetibe bende tu jatuh tanpa diduga.betul2 jatuh kena gigi die.mujur bahagian bawah..kalau atas,dah rongak dah.aku ni tengah jage pekse,trial PMR lak tu.cam pelik je mesej mak aku.aku kol adik.upenyer ad benda berat jatuh kat abah.kena muka die..lebih tepat ggi die sebelah bawah patah terkulai 90 darjah kate adik.banyak la jugak darah melimpah2 kat mulut die.

Aku pe lagi.X jadi g meeting ngan budak pengawas,terus kutip skrip budak,blah.tengah2 jalan jumpa kete bapak aku.upenyer dah sampai klinik..bapak aku leh sengih2 je kat aku..mmg nsem lepas x ad gigi sebatang kat bawah...hahaha..tregedi 19 ramadan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan